jueves, 5 de febrero de 2009

DRECERA TRAINING

Tal i com estava anunciat, aquesta setmana s´han iniciat els entrenaments grupals de Drecera Mountain.

El dimarts va haber-hi una sessió d´intensitat suau al rocodrom de la UES, on es vàren encadenar dues vies de 5+ a vista.

Avui dijous, s´ha sortit a córrer pel rodal de Sabadell. El tret de sortida s´ha donat a les cases del "Garcia", on s´ha agafat el camí del riu en direcció a Togores fins la cruïlla de la Torre del Canonge i tornada en direcció a la Salut, Torre de l´Aigua i carrer Covadonga fins al punt de sortida.

A part s´ha aprofitat per a fer entrega oficial del calendari 2009 al membre del team Cueva-cueva.

Esperem que poc a poc els entrenaments es facin mes grupals ja que estàn oberts a tots els lectors d´aquest blog.

Fins la propera...

3 comentarios:

Cueva, cueva dijo...

Buuuaaaa!!!! De cansadao que estaba se me ve hasta la vena inflada, Dios Mío, yo creo que nunca había corrido una hora seguida, madre mía!!!! Pero bien, me encontre bien. Que no se preocupen la peña de la casa de San Etna, que dentro de unos meses, cuando vayamos a hacer algo juntos tendremos la delicadeza de esperaros y adaptarnos a vuestro ritmo, no problem!!!! Petonets!!!!

Fango dijo...

jejeje
así me gusta cueva cueva, cuidando el tipito!

Litus dijo...

eeeeiiii !!! El puta del Jose, va aguantar com un "jabatu" l´entreno d´ahir pujant i baixant per corriols nocturns i enfangats.

El proper entreno baixarem el temps... je,je,je,je,...