sábado, 4 de abril de 2009

Gimcana dels 30!

Amics i amigues,
amb la senzillesa d'una paraula, però la immensitat del seu sentit, només us puc dir:
GRÀCIES!
La veritat, és que se'm fa difícil començar a explicar-vos la moguda que el dissabte passat, 28 de març de 2009, doncs vam viure amb frenesí al voltant de dues hores que no sabia ben bé què estava fotent ni com carai havia arribat a estar en tal berenjenal sense ensumar-me res abans!
La història comença quan després de recollir les tintes de la impresora a Berga, arribem la Gemma i jo a Castellar de n'Hug, passem per casa, deixem trastos i anem cap al centre de muntanya a portar-li els cartutxos a l'Eduard.
- ieeeep Buenas las tardes!
- Hola! - sisi... deuria pensar... ben bones... - Hola, i tinc una cosa per tu, Marc! - em diu l'Eduard.
Carai, a partir d'aquí, puc llegir el següent text:

Benvingut a la Gimkana de la teva vida, la Gimkana 30 de l'Aventura.
Individualment, hauràs d'anar superant proves fins a un total de 6.
Cada prova té certa relació amb una etapa de la teva vida, en períodes quinquenals.
Per cada prova superada, obtindràs 5 espelmes que les hauràs d'anar guardant fins a obtenir les 30 unitats.
Si en algun moment no tens clar per quin camí tirar, tens un comodí de la trucada.
Comença la primera prova.
FELIÇ ANIVERSARI!

La meva cara semblava un quadro! No entenia res i estava flipant! A partir d'aquí van arribar les diferents proves. La primera, que duia per nom XIP-XAP, consistia en falcar-me un neopré i baixar a les Fonts del Llobregat (dues vegades, eh!!!) per tal de recollir un flotador al mig de la ribereta que contenia la següent prova de la meva vida. Just abans d'arribar a aquesta primera fita, però, va ser quan em vaig trobar els protagonistes pel camí: la Gemma, Xavi, Folky, Eva, Manyakis, Litus i Muntsa. Casi els penjo quan els vaig veure allà mirant-me, partint-se la caixa de riure i veient com un pobre pringat es fotia dintre del barranc a 1/4 de nou del vespre i amb un fred que començava a nevar.

Tot seguit, us deixo unes imatges comentades... algunes d'elles no tenen desperdici!


Inici de l'aventura... no m'ho podia creure!

A falcar-se el neopré i ... cap a les Fonts!

Primera prova superada!

llegint la segona prova...

Agafant forces per manxar les rodes de la super Megamo!

Baixant a tota velocitat després de la prova 3!

Prova 4: RAIDS... Joan, em dones feina? Barman?

Vaietassu al cantu!


Fent un cop de mà al Joan

Algú s'ho va passar millor que jo... que cabrons!

Cara de panolis, nevant i arruinat!

Ingredients i prova 4!

Apa a fer-me el pastís!

No m'ho podia creure la nevada que estava fotent!

A punt d'acabar la Gimcana!

Iep, sorpresa... sorpresa!

Felicitats! amb regal a dintre!

L'Equip responsable de tota la moguda! Gràcies!

Sopant tranquil·lament...

Pensant un desig!

Bufafaràs Bufaràs Bufaràs i totes les espelmes apagaràs!

A l'endemà de la nevada que va caure el dissabte a la nit.
Així és com prova darrera prova vaig arribar a aconseguir elaborar el meu pastís d'Aniversari i vam fer un sopar a casa que, amb tot plegat, mai a la vida podré oblidar. Em feia il·lusió fer un sopadet per celebrar els 30 anys, però això? Una gimcana boja com quan teníem 18 anys! Amics, amigues, una forta abraçada i un petonàs!
Us estimo!

Marc

2 comentarios:

Anna Mañach dijo...

Maaarccccc!!!
Molt bona la crònica i perfecta el recull de fotos (Gemma ets una artista) :-)
Realment vam riure de tu i amb tuu!!
Trobo ke es una molt bona manera d'animar el blog, així que jo proposo ke es vagin fent Gimcanes amb els 5 membres drecera!!!:-) els seguidos us seguirem allà on s'hagi d'anar i us donarem suport... jejejejjeje
Who is next?????? jejejejjejeje

Jose Antonio (http://mirados.wordpress.com/) dijo...

Uyuyuy, que va yo ya he pasado de los 30, je, je, conmigo habeis llegado tarde!!!!!. Buenísima entrada je, je, Fango!!!! a tí te habrá hecho mucha ilusión por la currada y el detalle, pero te juro que solo de ver la fotos me ha entrado un frío y un cansancia brutal, en serio, estoy tiritando, esta peña esta zumbadaaaaa!!!!!. Y las hojas de las pruebas imagino que las habrás guaraddo como recuerdo porque están curradisimas, y las fotos geniales, me gusta especialmente una con las velas que tiene una luz especial, y la d'en Hierbas y en Folkins descojonandose, que cabrooonnnneeeessss!!!!! Un fuerte abrazo Fango!!!!


Entrena amb el Drecera

Entrena amb el Drecera

Ruta de l´Ermità

Ruta de l´Ermità
Clicka per accedir-hi