domingo, 20 de abril de 2008

Escalada a Cavall Bernat de St. Llorenç

Hola Drecers!
El passat diumenge 13 d'abril, vam inaugurar les primeres vies d'escalada de la primavera al Cavall Bernat de La Mola! En Fango i la Gem vam carregar la ferralla i els arnesos per anar a gaudir d'aquesta explendida paret d'iniciació a l'escalada al bell mig del Parc Natural de Sant Llorenç i la Serra de l'Obac.
Endavant amb la ressenya:

Entrant a Matadepera per la cèntrica Avinguda de Can Marcet, cal agafar el Carrer de Cavall Bernat a la dreta fins arribar a dalt del tot, on acaba l'asfalt i comença el Parc Natural. Algunes senyals o fletxes ens indiquen el camí a seguir, muntanya amunt. Tenim poc més de 5 minuts fins arribar a peu de paret, que ens quedarà a la nostra esquerra.
La via normal del Cavall Bernat no presenta gaire dificultat. Ens trobem 2 llargs, amb una R de dos xapes rovellades al mig i un parell de paravolts a la R final del "cim de dalt" (jejeje). Tot i que els paravolts deuen ser de quan els monjos pujaven en carro a l'ermita de La Mola, encara podem penjar-nos per fer un rappel senzill amb corda de 60 m.
Es tracta d'un V grau, escletxa amunt tal i com veiem a la ressenya de la foto:
Cavall Bernat de Sant Llorenç (V)
Gràcies a la seguretat que em va donar el 50% del Drecera Women amb el grigi en mà, vaig poder obrir via de primer per arribar adalt i muntar en top-rock per tal que després la Gem pugués escalar fins al 2n llarg (els braços ja li feien puf!!!). Va ser un matinal divertit i distés, amb fantàstiques vistes des dels 30 metres que té el monolit. Tot seguit us deixem amb unes fotillos de la session:

En Fango de primer, abans d'arribar a la 1a R

ieep! in the summit!

Gem començant a trepar!

Gem & the sunny sundays...

Bé companys, una ascensió molt recomenable!

Quan vulgueu repetim!

Salut i Força Drecera!

Marc i Gem

2 comentarios:

Jose Antonio (http://mirados.wordpress.com/) dijo...

Primero de todo,insisto!!! Me encanta este loock que le habeis dado al bolg, el verde con la foto le sienta genial, ano nuevo aspecto nuevo, eso siempre es bueno, je, je!!!

Y la excursión al Cavall bernat Fango me ha sorprendido sobremanera. Porque veo que la Gemma se está poniendo las pilas a saco y está, junto a Raquel dejando el pavellón del Drecera Woman muy alto, je, je, 18 metros nada menos!!!. Y la descripción muy buena, como le gusta al Folky, con descripciones detalladas imagen de la vía, en fin, que me he encantado la crónica!!!.

Una abrazo!!!

Litus dijo...

iiieeeeppppp !!!!

Molt bona la crònica. Ja l´esperava amb candeletes. Felicitats per la matinal primaveral d´escalada. Aqui "cada loco con su tema "

Ara que fem un any i gaudim tots de la nova imatge del blog, ben aviat podrem lluïr la nostra primera equipació i una nova sorpreseta que s´està preparant desde l´equip de redacció.