miércoles, 26 de diciembre de 2007

Sessió de Paddel

Desprès d´haber gaudit d´una gran dia d´ski del Tridente Drecera, juntament amb el team Cingles a Masella, ( i que molt aviat podreu gaudir d´un petit video ) el dia de Nadal, ens vam retrobar per a fer una recuperació activa amb una gran matinal de Paddel.

Allà, hi erem presents el Tridente, Folky, Markus i Litus, i una de les membres de Drecera Woman, la Gemma.

Va ser una jornada introductoria, on es van poder veure tocs de qualitat, fruit mes aviat de casualitat, que no pas una altra cosa, ja que no som experts amb el tema.


Va acabar la jornada amb un gran partit individual entre el Folky i el Litus, on es va suar la "cansalada" i tots els torrons de les festes Nadalenques.

Possiblement, podriem convertir aquesta trobada en popular i anualment fer el gran torneig de paddel del dia de Nadal.

Fins la propera !!!

Iep, iep, iep...

3 comentarios:

Cueva, cueva dijo...

Buaaaa!!!!! Estoy flipando con vosotros, le tirais a todo, os da igual Chicha que Limona, Gibbon, Esqui, Paddel, pero que es esto!!!! Es que no teneis compromisos familiares (bueno, ya sabemos que el Drecera es un sustitutivo perfecto de Familia!!!), no os preocupeis, yo he hecho comilonas por todos vosotros, y he cogido el peso que deberiais haver cogido vosotros. Es broma, y aun queda finde año, reyes, en fin, un no parar.

Y ahora, yo por lo menos a currar un par de días y luego 4 días de fiesta en los que, yo por lo menos espero descansar tranquilo todo lo que no he descansado esto días. Un abrazo y a ver si despues de fiesta me puedo apuntar a algo con vosotros antres de que me declareis socio honorífico, simpatizante o veterano del Drecera.

mercè dijo...

sus vais a kedà en los huesóó´..
jejejeje
petons nadalenks

Anónimo dijo...

iep!!

Com us ho curreu!!

Quin és el pròxim repte de drecera??


Una abraçada!!


Maria


Entrena amb el Drecera

Entrena amb el Drecera

Ruta de l´Ermità

Ruta de l´Ermità
Clicka per accedir-hi