lunes, 12 de mayo de 2008

TORRENT DE LA CABANA

Més que d'un barranc, es tracta d'un trekking aquàtic, per la seva baixa dificultat i per la posibilitat de baixar-lo tot caminant a uns metres del llit del torrent.

Una succesió de salts i dos ràppels finals fan que ben be valgui la pena una matinal o una "tardal" per baixar-lo.

Situació: Gombren

Ràppel més gran: 15 metres

Salt més gran: 13 metres

Caval: aigua tot l'any

Combinació de vehicles: possible (4x4 o Seat Ibiza jujuju)

Material necessari: 2x20m. (si es volen fer els ràppels) neoprè + material d'instal.lació.

Es pot fer tot l'any

Perills: revisar el fons de les basses abans de saltar.

Accés: venint des de Campdevànol, 1 km després d'haver passat el Camping Pirinenc a l'esquerra surt una pista asfaltada que cal agafar. 1,6 kms més endavant s'hi troba el primer parking on deixem el cotxe (punt a on acaba el retorn del torrent). Si no portem un altre cotxe, ens equipem i seguim la mateixa pista que portavem (ara de terra) i 1,8 kms més tard arribem al segon pàrking i punt d'accés al primer salt del torrent. Baixar per un prats situats a l'esquerra de la pista en direcció al riu fins a trobar el primer salt de 13 metres.

Retorn: Una vegada rappel.lat el R6 un camí que surt a l'esquerra ens porta en 10 minuts de forta pujada fins al punt on hem deixat el primer cotxe.

Horari aproximació: 5' / 30' 1 cotxe

Horari descens: 2-3 hores

Horari retorn: 10'

Escapatories: a tot arreu

Aquí us deixem unes fotos que il.lustren tot el que hem explicat a la ressenya.

Cal destacar la presència de l'Albert, col.lega "col.lega" Carmelero de l'Igloo-Igloo i sobretot destacar el seu salt sense pensar-s'ho ni un sol segon, del super gorg de 13 metres inicial, FELICITATS ALBERT!!!

I com a colofó final, un muntatge de video amb els millors moments del torrent de la cabana

Moltes gràcies a tots

Salut i barrancs

Carlinhus & Igloo-Igloo

1 comentario:

Jose Antonio (http://mirados.wordpress.com/) dijo...

Ieeepppp Peña, buena reseña si señor, teng pendiete el vídeo que lo veré en casa, lo que pasa es que le puto del Blogspot pone las entradas por el orden en el que se empezaron a crear y la ha puesto debajo de otras posteriores, y si no bajas para abajo la peña puede no verla. Un barranco así es el que tendríamos que hacer el domingo. El otro día lance una pregunta y os deba haber ofendido porque no ha contestado ni dios, nada, me tocará llamar y enterarme de cuales son los planes. Pero es que ahora, además, y se que suena a excusa, estoy resfriado, una mierda, casí que mentalmente me voy decantando por el Pedra, bueno llamaré y preguntaré los planes. Un abrazo.