El Drecera va estar representat per en Marc i en Litus, la Gemma i la Raquel, membres del Drecera Woman i pel Joan, la Conxita, el Sergi, la Laura i el petit Jan, ( tots ells familiars del Marc i la Gemma i membres del Drecera Club )
Vam tenir l’oportunitat de plantar un total de quatre arbres, un per família. Tots els arbres eren ametllers joves, encara que n’hi havia algun que era mes crescudet, i ja li se li veien les primeres fulles. Cadascú va tenir l’oportunitat, pala en mà, de demostrar les seves habilitats com a jardiner i la veritat es que ens en vam sortir prou bé.
L’acte va finalitzar amb la plantada, per part de la canalla present i l’ajuda de les autoritats locals, d’un xiprer centenari, la col•locació duna fita commemorativa i el tastet de pa de producció pròpia del Parc Agrari.
Ara nomes cal esperar un parell de primaveres per a veure com els arbres comencen a florir i de tant en tant passar-se per la zona per a fer-hi un reg.
2 comentarios:
Bien bueno esto de los árboles, me hubiera gustado estar,de hecho me acabo de enterar, me lo ha dicho Aurora, que un par de mis cuñados fueron, je, je. Lo que si que tengo curiosidad es por saber que zona ocupa la zona esta del Parc Agrari y donde se plantaron los almendros. Dentro de unos años será espectacular cuando se pongan a hechar flor en masa y como para entonces ya pienso sacarle el máximo partido a la fotografía, je, je, seguro que podré sacarle buen provecho a los árboles que ahora habeis plantado. Lástima, una matinal tranquila y agradable que nos hemos perdido, haver si en la próxima me puedo apuntar. Un abrazo a todos.
Jose, cuando quieras te enseño la zona. Nos pegamos un paseo en bicicleta hasta allí, sin la necesidad de tener que sacar la lengua. A parte de buenas fotos con los almendros florecidos, sale una buena linea de gibbon entre árboles. Para ello habrá que esperar.
Hasta pronto.
Publicar un comentario